Statusy dostępności produktu
1. Jeśli na karcie produktu w punkcie:"Dostępność" jest napisane, że towar znajduję się w magazynie, to towar wysyłamy w ciągu 24h.
2. Na chwilę obecną część towaru przechowywana jest w magazynach obcych, stąd też dłuższy okres czasu potrzebny jest na sprowadzenie. O takiej sytuacji możemy dowiedzieć się w karcie produktu w punkcie:"Dostępność"
3. Czas potrzebny na sprowadzenie danego produktu z magazynu obcego jest napisany w punkcie:"Termin realizacji" w karcie produktu.
4. Istnieje pewne prawdopodobieństwo, że towar, którego "Dostępność" była określona jako "Na zamówienie" jest niedostępny na magazynie obcym. O tym fakcie staramy się informować Klienta w jak najszybszym czasie, podając informacje na temat czasu kolejnej dostawy lub ewentualnego zamiennika produktu i w ostateczności natychmiastowego anulowania zamówienia i zwrotu wpłaconej gotówki. Gdy produkt ma taki status to przed zamówieniem najlepiej skontaktować się mailowo lub telefonicznie pod nr 602 545 105, a my od ręki sprawdzimy dostępność.
Z wyżej wymienionego powodu zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia takiego zamówienia.