Regulamin
REGULAMIN
Tel. 12 346 11 03
e-mail: info@bionic-sklep.pl
Uwaga! Najsprawniejszy kontakt i najpełniejszą informację uzyskasz drogą elektroniczną, pisząc do nas poprzez formularz kontaktowy lub pisząc na adres e-mail: info@bionic-sklep.pl
NIP: 675-139-59-18 REGON: 120748406, BDO: 000610043
Nr Rachunku Bankowego:
Raiffeisen BANK NR 81 1750 0012 0000 0000 1341 4327
2. Produkty i ceny. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, pozbawione wad fizycznych. Ceny podane w sklepie są cenami brutto - zawierają podatek VAT. Cennik sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 par. I Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki. Cena obowiązująca w momencie złożenia zamówienia jest wiążąca dla stron transakcji.
3. Rejestracja. Warunkiem dokonania zakupów w sklepie jest rejestracja poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego wraz z adresem e-mail i numerem telefonu kontaktowego.
4.Zamówienie. W chwili złożenia zamówienia do Zamawiającego wysyłany jest automatycznie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. Wymagane jest potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie w link zamieszczony w treści e-maila.Zamówienia, które nie zostaną potwierdzone w ciągu trzech dni od złożenia nie będą realizowane. W dniu wysyłki towaru Klient jest informowany e-mailem o wysyłce. Możliwe jest odrzucenie zamówienia w przypadku braku możliwości realizacji z przyczyn od nas niezależnych, o czym Zamawiający informowany jest drogą mailową, bądź telefoniczną.
5. Płatności. Po złożeniu i potwierdzeniu zamówienia, Klient drogą mailową otrzymuję fakturę pro forma. Płatność za zamówiony towar można uiścić:
- Przelewem na rachunek bankowy: Raiffeisen BANK
nr rachunku: 81 1750 0012 0000 0000 1341 4327
-
Po przez system Platnosci.pl
- Przy odbiorze.
Wraz z towarem wysyłamy fakturę VAT lub paragon. W uzasadnionych przypadkach rościmy sobie prawo do ograniczenia sposobów płatności, zażądania zaliczki, przedpłaty lub odmowy realizacji zamówienia.
6. Realizacja zamówienia. Na czas otrzymania przesyłki składa się czas realizacji zamówienia i dostawa zamówionych produktów. Czas realizacji zamówienia jest zróżnicowany w zależności od producenta i wynosi od 24 godzin do 10 dni roboczych. W większości przypadków towar wysyłamy w ciągu 3-5 dni roboczych od złożenia zamówienia. Wyjątek stanowią towary z opisem "Wysyłka w ciągu 24 godzin", które wysyłamy w ciągu doby od złożenia zamówienia. W przypadku przedpłaty na konto, czas realizacji liczony jest od momentu wpływu pieniędzy na konto. Możliwe jest wydłużenie czasu realizacji zamówienia z przyczyn od nas niezależnych, o czym zamawiający zostanie poinformowany drogą mailową lub telefoniczną. Szczegółowe informacje o czasie realizacji zamówienia dla poszczególnych marek znajdują się w zakładce informacje.
Uwaga: Aktualizacja stanów magazynowych sklepu internetowego odbywa się raz dziennie, może wystąpić sytuacja, że zamawiany towar jest już niedostępny. O braku towaru informujemy wówczas klienta, a w przypadku wcześniejszej przedpłaty - zwracamy pieniądze na jego konto.
Uwaga: W przypadku zamówienia kilku produktów o różnym czasie realizacji zamówienia, czas realizacji jest taki jak najdłuższy spośród wybranych produktów.
7. Koszty przesyłki i dostawa towaru. Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej GLS. W szczególnych przypadkach towar może zostać wysłany za pośrednictwem innej firmy kurierskiej.Koszty przesyłki są uzależnione od wagi i dokładnie podane w odpowiedniej zakładce w górnym menu sklepu.
Uwaga: Każdą przesyłkę przed odbiorem należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest warunkiem koniecznym do uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
8. Gwarancja. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.bionic-sklep.pl objęte są przynajmniej 12 miesięczną gwarancją producenta lub importera. W opisach produktów znajdują się informacje o czasie gwarancji oraz ewentualnym serwisie pogwarancyjnym. Gwarancji nie podlegają: produkty uszkodzone mechanicznie, użytkowane niezgodnie z przeznaczeniem lub w sposób niedbały mogący przyczynić się do wcześniejszego zużycia produktu oraz produkty naturalnie zużyte. W przypadku reklamacji lub uszkodzenia, produktów zakupionych w naszym sklepie, należy skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową lub telefoniczną, podać datę zakupu oraz opisać wadę produktu, lub jego uszkodzenia. Sprzedawca udzieli informacji pod jaki adres przesłać wadliwy bądź uszkodzony produkt. (W przypadkach niektórych produktów, wysyłka bezpośrednio do producenta lub dystrybutora znacząco skróci czas rozpatrywania reklamacji, bądź ewentualnej naprawy). Warunkiem koniecznym do przyjęcia reklamacji jest dołączenie oryginału lub kopii faktury VAT, potwierdzającej datę i miejsce zakupu. Reklamowany towar przesłany do nas musi być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Do ujawnionych w okresie gwarancji wad sprzedawca ustosunkuje się w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania przesyłki. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami prawnymi.